середу, 10 квітня 2019 р.

7 квітня – Всесвітній день здоров’я, головна мета якого - пропаганда здорового способу життя. Заходи Дня проводяться для того, щоб учні могли зрозуміти, як багато значить здоров'я в їхньому житті. Заходи на Всесвітній день здоров’я спрямовані на натхнення, мотивацію і напрямок досягнення найвищого рівня здоров’я. Напередодні цього дня з ліцеїстами на уроках фізкультури були проведені інформаційні хвилини «Здоров’я – перша сходинка до щастя», на яких обговорювалися важливі аспекти збереження здоров’я: дотримання режиму дня, повноцінне харчування, дотримання правил техніки безпеки, екологічні проблеми довкілля та їх вплив на здоров’я людей. Учні прийшли до висновку, що необхідно вести здоровий спосіб тому, що він є однією з найвагоміших умов та чинників формування, збереження і зміцнення здоров'я. Між ліцеїстами ІІІ курсу були проведені змагання з волейболу. Педагог-організатор разом із представниками ліцейського парламенту «ГАРТ» провели такі заходи: інтерактив «Відео-інтерв'ю», вікторина «Спортивний ерудит». Лідери учнівського самоврядування презентували свою відеороботу про здоровий спосіб життя, з якою вибороли І місце у 25-му Міжнародному фестивалі дитячої демократії, творчості, телебачення та преси "Золота осінь Славутича". 



Немає коментарів:

Дописати коментар

цікаво знати

1 вересня - День Знань!

Ранок 1 вересня видався теплим, радісним і одночасно хвилюючим.  Сьогодні двері ліцею гостинно відчинили для своїх учнів! Коридори заповнили...