неділю, 15 квітня 2018 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

Здоров'я ніхто не дарує,
Не можна здоров'я купити.
Здоров'я нам доля дарує,
з ним легко і радісно жити
7 квітня – Всесвітній день здоров’я, головна мета якого - пропаганда здорового способу життя. Заходи Дня проводяться для того, щоб учні могли зрозуміти, як багато значить здоров'я в їхньому житті.
Напередодні цього дня з ліцеїстами на уроках фізкультури були проведені інформаційні хвилини «Здоров’я – перша сходинка до щастя», на яких обговорювалися важливі аспекти збереження здоров’я: дотримання режиму дня, повноцінне харчування, дотримання правил техніки безпеки, екологічні проблеми довкілля та їх вплив на здоров’я людей. Учні прийшли до висновку, що необхідно вести здоровий спосіб тому, що він є однією з найвагоміших умов та чинників формування, збереження і зміцнення здоров'я. Між ліцеїстами ІІІ курсу були проведені змагання з волейболу, І курс прийняв участь у "Веселих перегонах". 
Цей день став для кожного ще одним кроком до безпечного та здорового способу життя. Адже здоров’я — це ще не все, але все інше без нього — ніщо!

Немає коментарів:

Дописати коментар

цікаво знати

1 вересня - День Знань!

Ранок 1 вересня видався теплим, радісним і одночасно хвилюючим.  Сьогодні двері ліцею гостинно відчинили для своїх учнів! Коридори заповнили...